Cum sa ai articole foarte bune in SEO
Este important ca oamenii care sunt interesați de conținutul dvs. să vă găsească blogul, chiar dacă nu îl scrieți pentru uzul dvs. personal.
SEO poate să nu fie cel mai interesant subiect pentru bloggeri. Mulți oameni asociază SEO cu conținut umplut cu cuvinte cheie care este scris pentru motoarele de căutare, nu pentru cititori. SEO poate fi plictisitor, dar este o parte esențială a promovării blogului.
În ultimul deceniu, optimizarea pentru motoarele de căutare a evoluat mult. SEO cu care ați putea fi familiarizat în anii trecuți – repetări constante ale cuvintelor cheie, titluri grele și multe altele – nu mai este standardul pentru bloggeri.
SEO 2016 înseamnă mai mult decât crearea de conținut valoros și relevant. De asemenea, implică consolidarea acelui conținut prin utilizarea câtorva principii de optimizare.
Este nevoie de doar câteva modificări simple pentru a face blogul tău prietenos cu motoarele de căutare.
Schimbările mici și ușoare pot face o mare diferență în traficul dvs. Câteva ore de lucru SEO pot duce la zeci de mii de vizitatori de căutare organică pe un blog cu trafic ridicat.
Indiferent dacă bloguri despre o anumită nișă sau despre viața ta de zi cu zi, aceste strategii te vor ajuta să optimizezi conținutul pe care îl postezi pentru căutare organică pentru a genera mai mult trafic, venituri și expunere.
- Începeți cu o platformă de blog prietenoasă cu căutarea
Alegerea ta de CMS (sistem de management al conținutului) este una dintre cele mai cruciale decizii pe care le vei lua ca blogger. Un CMS, sau un sistem de management al conținutului, este platforma pe care o utilizați pentru a vă construi blogul și pentru a adăuga conținut nou. De asemenea, vă permite să vă structurați conținutul într-un site web.
CMS-urile nu au toate aceleași caracteristici. Unele sunt mai intuitive decât altele, iar unele sunt mai bine optimizate pentru motoarele de căutare.
WordPress este cea mai populară platformă de blogging. Oferă cea mai bună combinație în ceea ce privește ușurința de utilizare și designul de optimizare pentru motoarele de căutare. WordPress alimentează 26% din toate site-urile web.
Typepad și Blogger sunt, de asemenea, opțiuni. Ambele permit bloguri auto-găzduite. WordPress va oferi cele mai bune rezultate în 99 la sută din timp. Acest lucru se datorează faptului că WordPress este ușor de utilizat și permite optimizarea motoarelor de căutare.
- Optimizați-vă structura Permalink
Este esențial să vă planificați site-ul web pentru motoarele de căutare înainte de a începe să creați conținut.
WordPress folosește implicit un format urât de permalink. Fiecare pagină și postare de blog pe care le publicați va avea un ID de postare unic. Dacă blogul dvs. este găzduit la example.com, atunci adresa URL pentru fiecare postare de blog ar arăta astfel:
http://namedomain.com/?p=123
Această structură URL nu este doar greu de reținut, dar este și greu de înțeles pentru motoarele de căutare. Google și alte motoare de căutare folosesc URL-ul pentru a determina subiectul unei pagini. Cu cât adresa URL a unei pagini se aliniază mai bine cu cuvintele cheie țintă, este mai probabil să se claseze.
După instalarea WordPress și publicarea conținutului, aveți opțiunea de a modifica structura blogului pentru a face din titlul fiecărei postări URL-ul.
Faceți clic pe „Setări” pe tabloul de bord WordPress și alegeți „Permalink-uri”.
Bafta multa!