Cum sa revizuiesti SEO de unul singur in doar cativa pasi

Acesta nu a fost întotdeauna cazul. Folosim cele mai bune practici actuale de blogging în urmă cu patru ani (publicăm în fiecare zi!)

Am fost frustrați și am decis să schimbăm lucrurile. A funcționat ca un gangbuster.

Postarea de astăzi va împărtăși strategiile care ne-au ajutat să realizăm această creștere incredibilă.

Să începem.

1 Subiecte vizate cu potențial de trafic de căutare

2 Potriviți intenția de căutare

3 Asigurați-vă că conținutul dvs. este cuprinzător

4 Faceți ceva care merită conectat

5 Creați o etichetă de titlu și o descriere captivantă

6 Adăugați legături interne

7 Faceți legătura cu Blogger

8 Creați legătura

9 Cum să vă reutilizați conținutul

10 Actualizare de conținut vechi

Puteți viza anumite subiecte cu potențial de trafic de căutare

Bloggerii scriu despre ceea ce este cel mai interesant pentru ei atunci când creează conținut. Acesta ar putea fi un comentariu despre cele mai recente știri sau un subiect care este în tendințe într-o nișă.

Există însă două probleme.

În primul rând, nimănui nu-i pasă dacă abia ești la început. Deși sună dur, este adevărat. Oamenii vor să audă de la experți – cei care sunt bine respectați și au un public larg.

În loc să vorbești despre tine, vorbește despre publicul tău.

Aceste subiecte sunt, de asemenea, supuse unei perioade scurte de valabilitate. Este posibil să vadă mult trafic atunci când sunt publicate pentru prima dată și partajate cu rețeaua dvs. („Spike of Hope”).

Ei nu au puterea de a rezista.

Când subiectul nu mai este fierbinte, interesul pentru articolul tău scade și la fel și popularitatea acestuia. Acest lucru duce la o „linie plată” a nu. [ ]

Blogul tău nu va crește dacă se întâmplă asta. Pentru a menține traficul, trebuie să publicați în mod regulat. Traficul dvs. va dispărea dacă încetați să publicați.

E ca și cum ai fi pe roata conținutului.

Care este solutia? Poți să te asiguri că articolele tale au o poziție ridicată pe Google. Atâta timp cât articolul tău se clasează pentru interogări de căutare relevante în Google, vei primi trafic de căutare organic, pasiv.

Luați, de exemplu, blogul despre creșterea traficului de căutare.

Traficul ar crește probabil, chiar dacă echipa ar putea lua o pauză.

Ce atunci?

Pentru a obține trafic Google, trebuie să vizați subiectele pe care oamenii le caută. Aceste subiecte pot fi găsite în două moduri:
UTILIZAȚI UN INSTRUMENT DE CERCETARE A CUVENȚIILOR

Un instrument de cercetare a cuvintelor cheie este cel mai bun mod de a începe. Aceste instrumente vă vor ajuta să găsiți mai multe idei, permițându-vă să introduceți orice cuvânt cheie sau expresie.

Puteți găsi multe astfel de instrumente gratuit. Fă doar o căutare pe Google și alege-ți preferatul. Generatorul de cuvinte cheie gratuit al publicului Answer este o opțiune excelentă.

Răspuns Publicul este minunat să găsească răspunsuri la întrebările pe care oamenii le caută pe Google.