Keyword – Ceva esential de prima baza
Puteți, de asemenea, să vă uitați la cuvintele cheie pentru care concurenții dvs. se clasează pentru a identifica cuvintele cheie cu trafic potențial de căutare. Puteți fi sigur că puteți obține trafic de căutare dacă concurenții dvs. se clasează pentru aceleași cuvinte cheie.
Aceste subiecte sunt greu de găsit.
Puteți verifica blogurile concurenților dvs. Acesta este un mod simplu, dar nu științific, de a face acest lucru. Ei își vor afișa adesea cele mai populare postări în barele laterale.
Aceasta este problema: este un proces obositor. Fiecare postare de blog trebuie verificată pe rând și nu este clar cum le clasifică. Ce cote sociale? Care sunt preferatele lor personale?
De asemenea, puteți introduce domeniul concurentului dvs. în Ahrefs pentru a accesa raportul Paginile de top. Aceasta este o opțiune mai bună, dar mai scumpă. Acest lucru vă va arăta care pagini trimit cel mai mult trafic de căutare către concurenții dvs.
Potriviți intenția de căutare
Scopul Google de a oferi cele mai relevante rezultate este scopul său. Google trebuie să stabilească de ce un căutător caută ceva, adică intenția de căutare.
Trebuie să vă aliniați conținutul în același mod pentru a vă clasa.
Iată un exemplu. Ahrefs raportează că interogarea „adidași de baschet” primește o mulțime de căutări pe lună.
Aceasta înseamnă că, oricât de bună postarea de pe blogul tău „pantofi de baschet”, nu se va clasa pentru cuvântul cheie țintă, deoarece nu aceasta este ceea ce caută să găsească cei care caută.
Trebuie să identificați cuvintele cheie care au intenție informațională pentru a clasifica postările de blog. Aceste cuvinte cheie încep de obicei cu termeni precum cine, ce și când.
Un format de conținut care este în concordanță cu paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERPs), vă va ajuta să vă poziționați mai bine. Să presupunem că doriți să vă clasați pe subiectul „Cum să conduc trafic către site-ul meu”.
Se pare că oamenii caută un ghid „cum să” bazat pe cuvântul cheie. Vei gresi.
Dacă doriți să vă clasați în acest subiect, va trebui să creați o listă și nu un ghid.
Asigurați-vă că conținutul dvs. este cuprinzător
Google vrea să clasifice primele rezultate, dar și cele mai bune.
Articolul dvs. trebuie să demonstreze că este demn de un loc.
Cum?
Trebuie să vă asigurați că postarea de pe blog conține toate informațiile pe care le caută utilizatorii.
S-ar putea să fi citit multe despre crearea de articole cu o lungime de cel puțin 2.000 de cuvinte (sau orice lungime preferați).
Au înțeles totul greșit.
Scopul este adâncimea, nu lungimea. Scopul este să fie cuprinzător, nu doar să umpleți paginile cu cuvinte. Deși o postare aprofundată pe blog poate ocupa mult spațiu, acest lucru nu este ceea ce îți dorești.
Cum vă puteți asigura că conținutul dvs. este complet?
Din nou, SERP-urile vă pot oferi idei. Gandeste-te la asta. Dacă Google clasifică aceste pagini pentru cuvântul cheie țintă, este cel mai probabil să facă ceva corect.
Google va deschide toate rezultatele de top dacă introduceți cuvântul cheie. Fă-ți timp și parcurge-le pe fiecare. Le puteți revizui unul câte unul pentru a găsi aspectele pozitive și negative. Găsiți puncte comune.